0

* Sköna Fredag *

Idag har jag bara tagit det lugnt och njutit i min vrå, vädret är grått, dimmigt och blött ute, så det lockar inte med någon promenad inte. Har jobbat lite och haft montörer här för att fixa toan som står och rinner, liksom en droppande kran i köket. Visade sig att de inte blev klara utan ska förhoppningsvis komma tillbaka under eftermiddagen - den som lever får se om det blir så 😊

Igår blev det en tur in till stadspulsen för en lunch träff, fika och som avslut på en mycket trevlig dag att gå på bio. Såg filmen "Britt-Marie var här" vilken var bra, roligt och helt klart sevärd. Kan jag rekommendera er att se. 

Innan hemfärd gick jag till Hötorget och bara njöt i blomsterhavet, hem fick det följa med otroligt vackra buketter. Har aldrig haft en sådan stor bukett rosor någonsin tror jag. Så idag och under helgen skall jag verkligen njuta av blommor och känna att inomhus är det åtminstone 🌹 VÅR 🌼

 

Kommentera här: