0

* Lördag *

Sisådär nu har det tickat på några dagar igen, här går det som vanligt i lugn takt. Fixar och donar lite smått här hemma. Igår ut på en stärkande promenad i solskenet, men hej vad jag bedrog mig för den visade sig inte värst länge. Istället blev det vinden som bet i kinderna och knäna tyckte jag knarra i kylan 😊 men friskt och skönt var det trots allt. Sen när man var hemma igen och fick ordning och reda på medikamenterna, då blev man ju lite extra glad. Så nöjd med det lilla och en kopp hett Te gjorde susen.

 
Äldsta barnbarnet har jag idag haft kontakt med under hennes långa, långa resa - men nu äntligen är hon framme på hotellet i Colombia. Kommer bli spännande, magiska och underbara dagar för henne och vännerna. Längtar tills jag får lite bilder från paradiset.

Idag väntar jag in ena sonen, svärdottern och småfolket på en fikastund, det ser jag fram emot. Får vi se vad små killarna har att berätta för farmor. Ha en fortsatt härlig Lördag....

Kommentera här: